VILDE STRIBER I ØSTER HORNUM OG OMEGN

BLIV NATURBIDRAGER – VÆR MED TIL AT GØRE ØSTER HORNUM VILDERE 🌱

Vil du være med til at skabe mere biodiversitet og samtidig gøre vores by endnu smukkere? 


Som naturbidrager støtter du etableringen af vilde blomsterstriber på offentlige arealer – til glæde for både mennesker, bier og sommerfugle. 

Sådan kan du være med:
🌱 Bliv naturbidrager for kun 200 kr.
– dit bidrag går direkte til blomsterstriber i byen og støtter samtidig vores lokale MeNaTek-projekt.

📍 I år sår vi vilde striber flere steder i byen:
Ved: hallen, tennisbanerne, varmeværket, langs Øster Hornum vej ved Fyrrebakken, I Æblehaven og et nyt område ved Østhalvøen

Og hvis mange bakker op…

så etablerer vi også et ekstra område i samarbejde med en anden forening ved Nibevej/Nihøjevej!

De vilde striber bliver fyldt med farverige blomster, der både forskønner byen og giver bedre vilkår for naturen.

 Vil du være med?
Skriv “ja tak – naturbidrager” på sms til 29625514 eller mail til menateket@gmail.com

Betaling via MobilePay:

Box: 7907QC

Læs hele opslaget i pdf-format, KLIK HER!

Scroll to Top
×